zaterdag 18 januari 2014

Beeldend Kunstenaar Harm Visser

Een aantal jaartjes terug heeft kunstenaar Harm Visser contact met mij opgenomen. Hij wilde graag wat beelden van mij gebruiken als voorbeeld om kunstobjecten te maken. Hij heeft mij toen al eens wat resultaten toegezonden waarvan ik onder de indruk was.

Afgelopen week heeft hij weer contact opgenomen voor nog een aantal beelden, en ik ben erg benieuwd wat hij er nu weer van gaat maken.  Ik zou zeggen kijk eens op zijn website en bewonder zijn creativiteit . Hij heeft zeer regelmatig expositie's lopen die zeker een bezoekje waard zijn.
www.harmvisser.nl

Hier onder een paar voorbeeldjes .









2 opmerkingen:

  1. Dat zijn zeker kunstwerkjes die Harm maakt, hij heeft ook eens een foto van een zwaan van mij gebruikt.
    Overigens mogen jouw foto's er ook zijn ;-)

    groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn pracht kunstwerkjes, wat je al niet met een foto kunt doen, super om te zien..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen