vrijdag 6 augustus 2010

Weer terug

Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie op de Veluwe met mijn gezin. Ons park was gelegen recht tegen over ingang Schaarsbergen Hoge Veluwe dus het was ideaal om af en toe even het park binnen te trekken. De edelherten kun je eigenlijk niet missen als je s`avonds het park in trekt.

De Herten worden daar op een aantal plekken gevoerd en het is dan gewoon wachten totdat ze komen, en het is dan leuk om toch even paar foto`s mee te pikken als er toch bent. Gelukkig was het er niet druk, want eigenlijk is het niet mijn ding om hutje mutje bij elkaar te staan. Mijn gezin, vooral mijn twee dochtertjes vonden het natuurlijk geweldig om deze grote dieren aardig dichtbij te zien. Ik hoopte eigenlijk om een Moeflon te kunnen zien, helaas mocht het niet zo zijn.

Bij een hut zagen we een uitgeslopen libel, waarvan de larve niet goed was los gekomen van het lijfje. De libel bleek een Blauwe Glazenmaker te zijn. Een soort die ik nog niet eerder had gezien.

Het was een heerlijke vakantie waarbij ik niet erg veel tijd in fotografie gestoken heb, de rest van de foto`s moet ik nog uitzoeken.

1 opmerking:

  1. Mooie opnames geworden Mark, vooral de laatste van de libel is mooi. Goeie timing!

    BeantwoordenVerwijderen