zaterdag 31 december 2011

Ameland






In de eerste week van juni ben ik met m'n gezin een weekje op het prachtige eilandje Ameland geweest. Al die tijd de foto's niet uitgezocht en bewerkt, maar hierbij volgt een aantal plaatjes gemaakt in die week.




De vakantie stond in het teken van het gezin, maar kan het dan toch niet laten de fototas mee te nemen. 's morgens en 's avonds als de kleine dames lagen te slapen, kon ik gelukkig nog geregeld op pad, want die periode barst het er van de weidevogels. Een prachtige week gehad, waarbij ik mij voornamelijk heb bezig gehouden met vluchtbeelden van de weidevogels.




Maar wat is dat moeilijk, wat zijn ze snel en ik te traag.
Maar goed, een aantal zijn gelukt, de meeste hebben de harde schijf niet eens gehaald. Ook hebben we nog een zeehondentripje gemaakt en erg dichtbij gekomen, foto's hiervan zal ik ook nog eens uitzoeken en bewerken.



1 opmerking:

  1. Hoi Ronald,

    ben ik ff blij dat ik hier langs kwam! Prachtige foto's! De laatste met die zon is helemaal een plaatje, maar dat komt ook omdat ik luchten heel mooi vind.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen