zondag 21 augustus 2011

Parels in de ochtend!

Gisterochtend tevergeefs vroeg uit bed om dauwfoto's te maken. Toen ik op de plaats van bestemming kwam was er veel wind en dus de sfeer om mooie foto's te maken was er niet. Was dus eigenlijk wat teleurgesteld nadat de voorspellingen gunstig waren. Voor vanochtend had ik eigenlijk niks gepland, maar toen ik wakker werd en door het raam keek, zag ik dat de auto vol met dauw zat en dat de lucht mooi helder was. Dus me snel aangekleed en in een rap tempo mn ontbijt naar binnen gewerkt. Dicht bij huis weet ik een heel mooi veldje en na 10 minuten rijden kwam ik daar aan. snel mn spullen gepakt en genoten vd prachtige wereld vd dauw, wat is dat toch fantastisch mooi, helemaal als het licht ook nog wat diffuus is. Dan zijn de druppels net parels. Ik heb genoten en kwam met een kaart vol sfeerfoto's thuis. Dit heeft de ochtend van gisteren weer helemaal goed gemaakt.
Hieronder enkele foto's die ik vanochtend kon maken.












3 opmerkingen:

  1. Hi Tom,

    Heerlijk als je het zo treft. Ik vind je eerste foto het mooist, ook door de mooie compositie. Ook de extreme close-up van de andere libelle is indrukwekkend; zo scherp!

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dat zijn de ochtenden Tom. En op deze manier nog een echte verrassing ook.
    Fraaie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zit met open mond naar je werk te staren.
    Wat is dit toch weer fabuleus mooi.
    Een ochtend als deze zal voelen als een cadeautje.
    Kan je melden dat kijken naar deze beelden voelt als een cadeautje.

    Groetjes,
    Karina

    Enne grasduinen???

    BeantwoordenVerwijderen