zondag 3 oktober 2010

Graspieper

Even berichtje van mijn kant, want dat is al een weer een tijdje geleden.
De laatste tijd ben ik niet veel meer aan fotografie toe gekomen wegens andere drukte.
Ik was me al een lange periode aan het oriƫnteren naar nieuwe body aangezien ik met mijn Canon 20D vaak tegen beperkingen aanliep. De AF was op zich prima bij goed licht, maar minder licht was al vaak misgrijpen.

Ik heb deze camera al sinds 2003 en wilde nu een echt iets anders. Na behoorlijk wat Rawfiles van verschillende body`s te hebben mogen ontvangen van mensen uit mijn omgeving heb ik een keuze gemaakt. Mede door de snelheid, iso,beeldkwaliteit en de robuuste body is het de 1D Mark IV geworden. Ik heb er nog nauwelijks mee gefotografeerd, maar het eerste leuke plaatje is deze Gaspieper op iso 1000. Ik denk dat ik veel plezier ga beleven met deze camera.



Nu nog hopen op meer tijd, en mooie onderwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten