dinsdag 13 januari 2015

Oudjaarsdag...

Nou ben ik niet zo van al dat vuurwerk en dat geknal op oudjaarsdag, dus wou er even tussenuit. Hopelijk was het rustig bij mijn ijsvogelplekje, maar helaas, ook hier veel onrust met vuurwerkgooiende en rondtrekkende jeugd. Dan maar even kijken of er wat rust te vinden was bij het Wierdenseveld. Het was al wat later op de middag en de zon begon al weer te zakken om zijn slaapplek op te zoeken voor een onrustige nacht. Ook kwamen de blauwe kiekendieven terug van hun zwerftochten over de weilanden om, voordat ze definitief hun slaapplek op gingen zoeken, nog wat vluchten te maken over het veengebied. Helaas voor mij steeds een beetje te ver weg, maar mooi om te zien. Toen maar het besluit genomen om iets met het landschap als onderwerp te doen. Hier dan een paar resultaten. Eigenlijk moet je dit doen vanaf statief, maar daar moet ik nog maar een keertje voor terugkomen.... en dan trek ik een paar laarzen aan wat tussen een paar polletjes stond het water hoger dan verwacht en dat leverde me een paar natte voeten op tot halverwege de knie...







2 opmerkingen:

  1. prachtige plaatjes! en wat een zonsondergang!!! als je dat ziet vergeet je toch snel die natte voeten ;-)
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die natte voeten zijn inderdaad al lang weer vergeten, Hilde! Dank voor je reactie!

    Groet, Rick

    BeantwoordenVerwijderen